• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Gjort en ansökan på Lendo 350 000 kr

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 624
Mottagna reaktioner
6 205
Poäng
4 147
Okej då gör jag det :) uc verkar ha problem då min uc inte syns mäkta sugen att dra iväg en ansökan på Advisa direkt och se om ucn inte syns där heller men borde avvakta tills pengarna rullat in kanske :)
Fast de bankerna som erbjudit lån är kanske aktör hos Advisa också....
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 397
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Kan jag vänta till måndag 17 står att behandlingstiden enbart är 47 timmar kvar vilket betyder att det ansökan är klar runt 11 på måndag :(
Är behandlingen klar dvs att samtliga har svarat innan så är det bara välja det bästa. Då behöver du inte vänta ut mer.
 

Fozy

Viktig medlem
Poäng: 31
Blev medlem
8 Mars 2019
Meddelanden
59
Mottagna reaktioner
8
Poäng
31
Är behandlingen klar dvs att samtliga har svarat innan så är det bara välja det bästa. Då behöver du inte vänta ut mer.
Okej blev klart idah så tog Santander, väntar nu tills pengarna är inne, är du säker på att jag ska söka direkt innan det syns på uc hört att vissa banker automatiskt tackar nej om man kör ett lån innan 30 dagar gått, eller är det bara att köra på?

Mvh
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 397
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Okej blev klart idah så tog Santander, väntar nu tills pengarna är inne, är du säker på att jag ska söka direkt innan det syns på uc hört att vissa banker automatiskt tackar nej om man kör ett lån innan 30 dagar gått, eller är det bara att köra på?

Mvh
Jag tror du får fler och bättre erbjudanden innan UC uppdateras. Jag var oxå tveksam till de där 30 dagarna först men ändrade uppfattning efter att ha provat. Men byt låneförmedlare.
 

Fozy

Viktig medlem
Poäng: 31
Blev medlem
8 Mars 2019
Meddelanden
59
Mottagna reaktioner
8
Poäng
31
Jag tror du får fler och bättre erbjudanden innan UC uppdateras. Jag var oxå tveksam till de där 30 dagarna först men ändrade uppfattning efter att ha provat. Men byt låneförmedlare.

Okej jag testar i veckan, bära eller brista fungerar det ej är det ju bara vänta 1 månad och köra igen
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp